Herbst/Winter-Fashion Hier klicken Superhero studentsignup Cloud Drive Photos Learn More Hier klicken Learn More Fire Shop Kindle PrimeMusic GC HW16

Kundenrezensionen

Preis:9,33 €+ Kostenfreie Lieferung mit Amazon Prime

Ihre Bewertung(Löschen)Ihre Bewertung
Sagen Sie Ihre Meinung zu diesem Artikel

am 14. Februar 2014
CD's = Mooiste & Het Beste + Alle 40 Goed !! Ik heb altijd muziek van Frank Boeijen willen hebben en na de internet afgestruind te hebben, kwam ik tot de ontdekking dat als ik deze beide CD's aan zou schaffen ik waarschijnlijk een aardige verzameling zou hebben van al zijn muziek van toen - het feit dat bij elkaar opgeteld er pakweg 20 covers op beide CD's staan - maakte voor mij niet uit, want het zijn dubbel CD's !!! Komt erbij dat als je de hele oevre van Frank neemt, althans dat wat ik kon vinden, er heel veel doublures van bekende nummers zijn, op al zijn CD's - ergens vind ik dat wel wat jammer. Maar de schoonheid van Frank's stem en de prachtige liedjes en teksten maken dat allemaal meer dan goed - dus voor mij 5 ***** ze zijn het meer dan waard. L.B.

Benötigen sie kundenservice? Hier klicken