am 27. Juli 2013
In "leicht verdaulicher" Art und Weise erlärt uns David Kahneman wie uns Denkprozess funktioniert.
Eine Reise im Inneren der menschlichen "Denkmaschine".
Dieses Buch muss man gelesen haben.
am 12. Dezember 2015
Arrived on time. Haven't had a chance to read the whole thing yet, but as far as I saw, it's exactly what I was expecting
am 7. April 2015
A fascinating book providing insights into how the brain works. Sometimes author comments on his own way of thinking.
Many 'traps' of human thinking are explained.
am 9. März 2015
Geniales Buch und ein tolles must read 2015 soviel ist sicher. Nichts für Menschen die sich mit so etwas nicht befassen wollen.
am 16. November 2013
Reading through this book has been a "wow" experience. It raises questions, some of which I'd myself wondered about, and answers them in practical and applied manner. Get this book to know yourself better!
am 2. März 2014
If you're interested in cognitive sciences, this is your book. It compiles most of the information available in other literature, and it's a pleasure to read. Simply fantastic.
am 21. Juli 2014
Well written, really fascinating book by Nobel laureate Daniel Kahneman. Provides novel perspectives on own thinking, biases and action. Stimulates reflection. An absolute must read!
am 17. März 2015
Kann das Buch sehr weiterempfehlen. Regt zum Denken an und ist trotzdem für jedermann gut verständlich. Kann ich getrost weiterempfehlen
am 3. Dezember 2013
in die Funktionsweise unserer Denkprozesse und kann man nur jedem, der mit Marketing und Wirtschaft im Allgemeinen zu tun hat empfehlen. Praxisnah!
am 9. November 2013
Sehr interessantes über Irrtümer im Denken, die einem immer wieder selber unterlaufen. Die Rolle der Statistik in unserem Leben ist weithin unterschäzt