Kundenrezension

4 von 25 Kunden fanden die folgende Rezension hilfreich
5.0 von 5 Sternen polaroid, 7. November 2011
Rezension bezieht sich auf: Polaroid 300 Sofortbildkamera (Blitz, Automatik für 4 Szenen, ohne Film) rot (Elektronik)
Ik kocht deze camera voor mijn vriend James. We zijn beide erg heimwee naar de jaren 70 en 80 en voor ons beiden liefde fotografie. Hijzelf heeft nogal in het oog voor het inlijsten van een foto perfect in beeld, en het vinden van onderwerpen te fotograferen die eigenzinnig, en mooi en onconventioneel. Polaroid's zijn in wezen precies dat ook.

De nieuwe Polaroid PIC-300B is het antwoord op de gebeden iemand die het gemist de look en feel en het plezier van die direct foto's. We weten allemaal hoe een polaroid foto ziet, is het niet glashelder in het minst, en het heeft zo'n hardheid van de werkelijkheid geweven in. Door de natuur is het meer eigentijdse dan de nieuwere digitale camera's, want je hebt instant bevrediging. U kunt niet inzoomen, of eerst eens kijken naar de foto en vervolgens te verwijderen of op te slaan, je kunt het niet downloaden op uw PC en zet deze vast. Je wijst in en klik op en er geen weg terug moet je accepteren dat plaatje! Het is de helft van de lol om te zien te ontwikkelen, is de andere helft dat er iets in je hand. Een tastbaar aandenken van het moment voor.

Het is een mooie camera, ik hield van de manier waarop de oude keek, maar ik vind deze ook. Het komt ook in verschillende kleuren nu, ik ging voor een goede oude zwart. Het is niet te zwaar, wordt geleverd met batterijen en een band voor de zijkant. De Polaroid PIC-300B is gemakkelijk te gebruiken. Alleen maar last van de film, dan moet je pop opent de lens en die draait op de camera en de eerste foto die komt niet een beeld, maar eerder de films beschermende laag aflopen. Dan moet je punt en klikt en de foto komt uit de top nu! Het maakt nog steeds dezelfde geluiden als het spuugt, en dat deed me glimlachen. De foto's zijn nu visitekaartje grootte, die ik niet wist of ik zou graag of niet maar ik doe!

Deze camera is niet voor iemand die wil een dagelijkse camera, dit is voor speciaal gebruik. Ja, want de film is niet goedkoop voor, maar ook omdat de foto's zelf zijn bedoeld om plakjes van het leven, niet alles van het leven.

Ik ben zo blij met deze camera, ga nu en krijg je een!
Helfen Sie anderen Kunden bei der Suche nach den hilfreichsten Rezensionen
War diese Rezension für Sie hilfreich? Ja Nein

Schreiben Sie als erste Person zu dieser Rezension einen Kommentar.

[Kommentar hinzufügen]
Kommentar posten
Name:
Badge:
Dieses Abzeichen wird Ihnen zugeordnet und erscheint zusammen mit Ihrem Namen.
There was an error. Please try again.
">Hier finden Sie die kompletten Richtlinien.

Offizieller Kommentar

Der folgende Name und das Abzeichen werden mit diesem Kommentar angezeigt:

Ist dies Ihr Produkt?

Ist dies Ihr Produkt?

Timeout des Systems

Eingabe des Log-ins

Details

Artikel

4.0 von 5 Sternen (4 Kundenrezensionen)
5 Sterne:
 (3)