5.0 von 5 Sternen This CD is fabulous!, 8. April 2001
Von Ein Kunde
Rezension bezieht sich auf: Nicht Von Dieser Welt (Audio CD)
I am from the city of Detroit in the States. My sister brought this CD home after a visit to Germany, and I fell in LOVE! Not only is the music exceptional, but his voice is beautifully thick and rich.
I do not understand the German Language, but from old television clips, I have always thought it was a harsh language. Xavier certainly proved that assumption wrong! Even without an understanding of what he is saying, I certainly understand what he is feeling. The emotion comes through. And I respect that. I have been telling everyone here about Xavier Naidoo and everyone who hears it, loves it!
Hopefully, even without an English CD, Xavier will be able to come and perform for us in Detroit!!
All the best, jelly. [...]
--------------------------------------
I have printed a translation by "dictionary.com"
--------------------------------------
Ich habe eine Übersetzung vorbei gedruckt "dictionary.com"
--------------------------------------
Ich bin von der Stadt von Detroit in den Zuständen. Meine Schwester holte dieses DIGITALSCHALLPLATTE Haus, nachdem ein Besuch nach Deutschland und ich Verliebten! Ist nicht nur die Musik aussergewöhnlich, aber seine Stimme ist schön stark und Rich.
Ich verstehe nicht die deutsche Sprache, aber von den alten Fernsehenclips, habe ich immer gedacht, daß es eine rauhe Sprache war. Xavier prüfte zweifellos dieses Annahmeunrecht! Glätten Sie ohne ein Verständnis von was er sagt, ich verstehen zweifellos, was er glaubt. Das Gefühl kommt durch. Und ich respektiere den. Ich habe jeder hier über Xavier Naidoo erklärt und jeder, der es hört, liebt es!
Hoffnungsvoll sogar ohne ein englisches CD, kann Xavier, für uns in Detroit zu kommen und durchzuführen!!
Das ganzes beste, jelly [...]

Ersteintrag: 26.07.2009 18:34:13 GMT+02:00
thanks for your comment. I often wondered how non-german speaking people would react to Xavier. He has an extraordinary voice. Your comment makes me happy. :D
FYI: In his next album(s) he also has some original english songs.

Veröffentlicht am 26.09.2009 04:48:37 GMT+02:00
You get the hell sound from Germany, boy