holidaypacklist Hier klicken Jetzt informieren foreign_books Cloud Drive Photos UHD TVs Learn More madamet HI_BOSCH_COOP Hier klicken Fire Shop Kindle PrimeMusic GC FS16

am 21. November 2013
Sehr gut.Leicht zu lesen und sehr wertvolle Information.Wichtige Leitfaden zur Spirituelle Heilung und für den Spirituellen Geistigen Aufstieg.Für ambiotionierte Heiler.
am 5. November 2015
I have just started to read this book, but what I have read so far has helped me a lot. This book has been helping me to set boundaries in a loving, patient way, so that I can have more energy for those I love and what I love.
Thank you so much.
am 4. Juni 2015
A lot of practical tips for daily situations. Doreen writing style is concise yet warm and encouraging without being patronising. Love this book very much and will re-read it soon.
am 18. Dezember 2014
This Book has helped me to understand myself and finally be at Peace with being different in so many ways. It is worth reading
am 18. September 2014
Gut erklärt. Ich habe viel über mich verstanden. Jetzt weiß ich warum ich bin wie ich bin. Danke sehr Doreen!