holidaypacklist Hier klicken Jetzt informieren foreign_books Cloud Drive Photos UHD TVs Learn More madamet designshop Hier klicken Fire Shop Kindle PrimeMusic Autorip GC FS16

am 17. August 2014
There's no ideal guidebook on Iceland, and there can be found no better one than this. However also the Lonely Planet has outages like 1) some essential listings missing 2) Prices not accurate due to heavy inflation (price-increases) in Iceland 3) Some reviews not understandeable, e.g. chapter of Borganes).
am 19. Juni 2014
War mit dem Reiseführer letztes Jahr 3 Wochen allein in Island unterwegs. Das Ding hat mich kein einziges mal im Stich gelassen und ich hatte eine unvergessliche Zeit dort oben! Nicht zuletzt auf Grund der tollen Tipps, wie z.B. Schneemobil fahren. :-)
am 18. März 2014
Der Reiseführer liest sich sehr gut (wenn man englisch kann) und macht Lust sofort los zu fliegen.
Wie sich die Tipps umsetzen lassen und ob der Inhalt noch aktuell ist kann ich noch nicht beurteilen, da ich erst im Herbst fliegen werde.
am 27. August 2013
This is a great and very useful guidebook of Iceland. Doesn't contain many pictures but the information is complete with good recommendations of restaurants and hotels, touristic places etc.