Profil für Tina > Rezensionen

Persönliches Profil

Beiträge von Tina
Top-Rezensenten Rang: 4.169.050
Hilfreiche Bewertungen: 2

Richtlinien: Erfahren Sie mehr über die Regeln für "Meine Seite@Amazon.de".

Rezensionen verfasst von
Tina

Anzeigen:
Seite: 1
pixel
Adax 130276, Damen Clutches, Schwarz (Black 01), 13x10x2 cm (B x H x T)
Adax 130276, Damen Clutches, Schwarz (Black 01), 13x10x2 cm (B x H x T)
Wird angeboten von CargoSales24

5.0 von 5 Sternen Klassiker fra Adax, 3. August 2014
Verifizierter Kauf(Was ist das?)
Fin lille pung med plads til både kort og mønter. En klassiker fra Adax (findes også i clutch og derfor i en noget større udgave).Der er ikke plads til mobiltelefon/iphone i denne her.
Lækker kvalitet i skind og god kvalitet på lynlåsene. Tillige super anvendelig med den tilhørende håndledsrem, der kan monteres efter behov.

Bench Damen T-Shirt Furze, bright white, XS, BLGA2642
Bench Damen T-Shirt Furze, bright white, XS, BLGA2642

5.0 von 5 Sternen Lækker kvalitet og fin pasform, 2. März 2014
Verifizierter Kauf(Was ist das?)
Rezension bezieht sich auf: Bench Damen T-Shirt Furze (Sports Apparel)
En rigtig skøn t-shirt i let og tynd kvalitet. Flot mønster og rigtig god pasform. Den er let afrundet forneden som gør, at den sidder godt om bagdelen.
Jeg bruger normalt str. S, men denne her sidder rigtig fint i str. XS

New Balance W890 201771-50, Damen Laufschuhe, Grau (RB3 GREY/PINK 12), EU 37.5 (US 7)

5.0 von 5 Sternen Perfekt, 27. Juni 2013
Verifizierter Kauf(Was ist das?)
Jeg har nu brugt dem et par måneder og har intet at klage over. Da jeg er almindelig motionist og ikke løber mere end 5 km pr tur er det ud fra dette grundlag de er bedømt.

På mig sidder skoen fint til og er behagelig og let. Før løb jeg i et par Adidas (af en ældre model), som var noget stivere og med lidt mere støtte over svangen. Synes der er en mærkbar forskel til disse fra New Balance. Nu er jeg ikke bange for at vrikke om på foden og de føles bare rigtig gode. Men måske vil nogen mene at støtten omkring anklen er for lille?

Vælger gerne New Balance igen.

Candice Cooper Rock, Damen Sneaker, grau / hell, (Grigio), EU 37
Candice Cooper Rock, Damen Sneaker, grau / hell, (Grigio), EU 37

1 von 1 Kunden fanden die folgende Rezension hilfreich
4.0 von 5 Sternen Fine - men store i størrelsen, 9. Januar 2013
Verifizierter Kauf(Was ist das?)
Rezension bezieht sich auf: Candice Cooper Rock, Damen Sneaker (Schuhe)
Dejligt behagelige at gå i, men desværre lidt store i størrelsen. Jeg var ikke opmærksom på, at materialet var "lak" og ikke det bløde læder som Candice Coopers sko og sneakers normalt er lavet af. Det fremgik ikke så tydeligt af billedet, så det var lidt skuffende, men det er jo min egen uopmærksomhed. Ellers er det en rigtig fin sneakersko. Jeg er normalt rigtig glad for Candice Cooper.

Mjus Need 266209, Damen Stiefel, Grün (TUNDRA), EU 37
Mjus Need 266209, Damen Stiefel, Grün (TUNDRA), EU 37

5.0 von 5 Sternen Skøn og behagelig., 9. Januar 2013
Verifizierter Kauf(Was ist das?)
Rezension bezieht sich auf: Mjus Need 266209 Damen Stiefel (Schuhe)
Dejlige støvler, der er yderst behagelige at gå i. Der er foer i så de er tillige også varme. Er fuldt tilfreds

Case Logic ELS116 Slim Notebook Sleeve 39,6 cm (15,6 Zoll)  Schwarz
Case Logic ELS116 Slim Notebook Sleeve 39,6 cm (15,6 Zoll) Schwarz

1 von 2 Kunden fanden die folgende Rezension hilfreich
5.0 von 5 Sternen Fin til prisen, 9. Januar 2013
Verifizierter Kauf(Was ist das?)
Fin og godt polstret notebook taske der passer perfekt til 15,6 tommer computer. Kunne dog godt have brugt en ekstra lomme foran til ledning eller andet, men de fås jo også bare til en lidt højere pris.

MASQUENADA, Damen Handtasche, XXL It-Bag Soft Leder Trend Shopper Tasche Grün, Dunkelgrün 40x30x10 cm (BxHxT)
Wird angeboten von ESTABLISHED SEVENTY9
Preis: EUR 139,95

5.0 von 5 Sternen Lækker taske, 16. Juli 2012
Verifizierter Kauf(Was ist das?)
Fin taske i tyk blød læder og flot flaskegrøn farve, som er lidt mere dyb grøn end på billedet. Det eneste lille minus er, at den lugter lidt vel meget af læder, men det aftager nok med tiden. Kvaliteten er tip top, syningerne fine og trykknapperne i siden virker upåklageligt, dog er den er en anelse tung,hvilket må tilskrives den kraftige kvalitet. Alt i alt et godt køb for pengene.

Nike WMNS Air Max 90 White/Black-Club Purple Gr. 44,5
Nike WMNS Air Max 90 White/Black-Club Purple Gr. 44,5

0 von 1 Kunden fanden die folgende Rezension hilfreich
5.0 von 5 Sternen Alles in ordnung, 16. Juli 2012
Verifizierter Kauf(Was ist das?)
Det er ikke første gang vi køber Nike, så jeg kan kun sige det er en lækker sko, der lever helt op til forventningerne. Min søn er i hvertfald tilfreds.

adidas Herren Tracktop Firebird, power steel s12/macaw, M, X41206
adidas Herren Tracktop Firebird, power steel s12/macaw, M, X41206

0 von 5 Kunden fanden die folgende Rezension hilfreich
5.0 von 5 Sternen Alt i orden, 15. Juni 2012
Verifizierter Kauf(Was ist das?)
Rezension bezieht sich auf: adidas Herren Tracktop Firebird (Ausrüstung)
Den kendte jakke fra Adidas som lever op til forventningerne med hensyn til kvalitet. Jakken kan vaskes igen og igen uden at ændre facon eller farve. Farven stemmer også overens med det viste billede på annoncen. Dog kunne der godt have været lagt flere billeder på, hvor jakken blev vist fra flere vinkler.

Seite: 1