Kunden, die sich diesen Artikel angesehen haben...

Wally Olins:  The Brand Handbook
Wally Olins: The Brand Handbook
Wally Olins
Durchschnittliche Kundenbewertung:
Auf Lager.
Kostenlose Lieferung bei einem Bestellwert ab EUR 29. Details
EUR 11,18
Kurzbeschreibung
Here, Wally Olins sets out the ground rules for branding success in the 21st century, explaining why understanding the links between business, brand and consumer has never been more vital for commercial success, and reflecting the recent enormous changes in the branding world. It will be an... Lesen Sie weiter

interessierten sich auch für diese Artikel:

Artikel anzeigen von:
Alle Kategorien (11)
Bücher

Folgende Artikel anzeigen:
Kunden kauften auch
Kunden interessierte auch

Brand New: The Shape of Brands to Come
Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team
Corporate Identity und Corporate Design: Erweiterte Neuauflage
Brand New: The Shape of Brands to Come Taschenbuch von Wally Olins

Wally Olins On Brand
Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team
New Wolff Olins Guide to Identity: Corporate Identity, Retail Identity, Brand Identity, Organisational Identity, the Corporate Brand, the Corporate ... and Sustain Change Through Managing Identity
Wally Olins On Brand Taschenbuch von Wally Olins

Ogilvy on Advertising
Positioning: The battle for your mind. How to be seen and heard in the overcrowded marketplace
The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand
Ogilvy on Advertising Taschenbuch von David Ogilvy

  Weitere Ergebnisse