Kunden, die sich diesen Artikel angesehen haben...

100 Things Every Designer Needs to Know About People: What Makes Them Tick? (Voices That Matter)
100 Things Every Designer Needs to Know About People: What Makes Them Tick? (Voices That Matter)
Susan Weinschenk
Durchschnittliche Kundenbewertung: 3.7 von 5 Sternen  Alle Rezensionen anzeigen (3)
Auf Lager.
Kostenlose Lieferung bei einem Bestellwert ab EUR 29. Details
EUR 23,95
Kurzbeschreibung
We design to elicit responses from people. We want them to buy something, read more, or take action of some kind. Designing without understanding what makes people act the way they do is like exploring a new city without a map: results will be haphazard, confusing, and inefficient. This book... Lesen Sie weiter

interessierten sich auch für diese Artikel:

Artikel anzeigen von:
Alle Kategorien (57)
Bücher

Folgende Artikel anzeigen:
Kunden kauften auch
Kunden interessierte auch

Universal Principles of Design, Revised and Updated
Don't Make Me Think: A Common Sense Approach to Web Usability (Voices That Matter)
The Design of Everyday Things: Revised and Expanded Edition

Creative Workshop: 80 Challenges to Sharpen Your Design Skills
100 Dinge, die jeder Designer über  Menschen wissen muss - Leitfaden für Web-und Print-Designer, Psychologie gepaart mit anschaulichen Beispielen: So ticken wir! (DPI Grafik)
Smashing UX Design: Foundations for Designing Online User Experiences (Smashing Magazine Books)

Lean UX: Applying Lean Principles to Improve User Experience
The Elements of User Experience: User-Centered Design for the Web and Beyond (Voices That Matter)
Usable Usability: Simple Steps for Making Stuff Better
Lean UX: Applying Lean Principles to Improve User Experience Gebundene Ausgabe von Jeff Gothelf Edited by Josh Seiden

  Weitere Ergebnisse