Kunden, die sich diesen Artikel angesehen haben...

Designing for the Digital Age: How to Create Human-Centered Products and Services
Designing for the Digital Age: How to Create Human-Centered Products and Services
Kim Goodwin , Alan Cooper
Durchschnittliche Kundenbewertung: 4.0 von 5 Sternen  Alle Rezensionen anzeigen (1)
Auf Lager.
Kostenlose Lieferung. Details
EUR 59,10
Pressestimmen
"Kim's book is nothing less than a complete handbook for an entire profession. Kim's unique background in the practice, pedagogy, and epistemology of the design business has given her the experience needed to write the ultimate 'how-to' book. Every step in this fascinating and multi-faceted... Lesen Sie weiter

interessierten sich auch für diese Artikel:

Artikel anzeigen von:
Alle Kategorien (17)
Bücher

Folgende Artikel anzeigen:
Kunden kauften auch
Kunden interessierte auch

Designing Interfaces
About Face: Interface und Interaction Design (mitp Business)
Sketching User Experiences: The Workbook
Designing Interfaces Taschenbuch von Jenifer Tidwell
Sketching User Experiences: The Workbook Taschenbuch von Bill Buxton

Don't make me think!: Web Usability: Das intuitive Web (mitp Business)
The Elements of User Experience: User-Centered Design for the Web and Beyond (Voices That Matter)
Sketching User Experiences: Getting the Design Right and the Right Design (Interactive Technologies)

Universal Principles of Design, Revised and Updated
This Is Service Design Thinking: Paperback edition

  Zurück